sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Kuka mä oon?

Moikka  kaikki!



Mä oon tosiaan Mirka, opiskelen lähihoitajaks Espoon Omniassa. Koulun alotin tammikuussa 2015 ja tarkotus olis valmistua 2016 uutenavuotena.

Lähtö Irlantiin on alle kahden viikon päästä, apua, 24.lokakuuta ja paluulento on 22.11. eli tiedossa on neljän viikon seikkailu! Asustan ja työskentelen Dublinissa, työpaikkana on ChildVision. Siitä tietty lisää myöhemmin - until then http://www.childvision.ie

Eli meille annettiin yks ja ainut koulutehtävä (paperitöiden lisäksi...), joka täytyy tuolla vaihtojaksolla tehdä ja se on blogin pitäminen. Ja tässä se nyt on.

Koska en vielä tiedä kauheasti millasta mun reissussa tulee olemaan, en osaa sanoa miten paljon tätä blogia päivitän. Kuitenkin tarkoituksena olis päivittää tätä ehkä pari kertaa viikossa (?). Tän ohella mä tein tätä reissua ajatellen instagram -tilin, joka on siis kaikkien nähtävissä. Jos kiinnostaa, seuraa tiliä fourweekswithme ( https://instagram.com/fourweekswithme ).

X, M

Irish Flag Paper Garland, Irish Wedding, Party Decorations, St. Patrick's day Decor, Made in Ireland:
Kuva: pinterest

Briefly in english,
Who? Mirka, 19, practical nurse student from Finland
What? Practicing and living in Ireland, Dublin
When? 24th of Oct - 22nd of Nov
Why? Didn't want to miss the chance to go and see the world. 

x, M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti